יום שני, 11 באוגוסט 2014

הסרת קעקועים

גיל ההתבגרות עבר עליכם באקסטרים? קיעקעתם את הפורטרט של הזמר האהוב עליכם ביותר או שבכלל התפניתם להקדיש איזה משפט משיר לאקסית חקוק על העור? ובכן… בעבר, אמרו כי מי שעשה קעקוע, דינו לחיות איתו עד לסוף ימיו מבלי להסירו באופן נאות ולא מאוד מסובך. אז אמרו.
מזל שהרפואה האסתטית ממשיכה להתפתח ולהשתכלל ומאפשרת שיטות שונות לטיפולים מגוונים, בניהם האופציה השפויה והקלה יחסית, להסרת קעקועים.
קעקועי הינו שרטוט שנחרט על גבי העור באמצעות מכונה המשתילה לתוכו מיקרו פיגמנטים שמתקבעים בו. מדובר כמובן בתופעה כלל עולמית שהטכניקות לביצועה הולכת ומשתפרת עם השנים.
יחד עם זאת, קימות סיבות מגוונות בגינן מבקשים מטופלים להסיר את הקעקועים מעל גופם; בין אם חרטה, דהייה של הצבע, מתיחת העור בעקבות היריון או השמנה קיצונית וכדומה.
החלטתם להסיר קעקוע? קחו בחשבון שישנם מספר גורמים המשפיעים על הצלחת הטיפול, כגון סוג עורו של המטופל, יכולתו להחלים וכן סוג הקעקוע בפרמטרים של גודל, מיקום עומק וריכוז הצבע. באמצעים הטכנולוגיים שיש לרשת פרופורציה, ניתן כעת לטפל בסוגים שונים של צבעים, כולל אדום, כחול, ירוק, חום וכמובן, שחור.

תפקיד הסרת הקעקוע
הטיפול נועד לאפשר לאנשים שאיירו את גופם להצליח להסיר את אותו קעקוע באופן כזה שיותיר על גבי העור מינימום צלקות ובמקסימום ניקיון איזורי הן מבחינת הקעקוע עצמו והן מבחינת שמירה על העור שבסביבתו.

הליך הסרת הקעקוע
השיטה הנפוצה ביותר כיום, היא השימוש במכשיר לייזר חדשני. הסרת הקעקוע באמצעות לייזר היא השיטה המתקדמת והבטוחה ביותר שקיימת כיום. מכשירי הלייזר פעילים בכל כך הרבה תחומים הקשורים לאסתטיקה ובריאות ומיומנות השימוש בהם היא גבוהה ומוצלחת.
מומלץ להימנע מחשיפה לשמש , משחות שיזוף ומיטות שיזוף כחודש לפני הטיפול.
הסרת הקעקוע בלייזר מתאימה לכל סוגי הקעקועים, גדולים כקטנים ולמעשה מאפשרת הסרה שלהם לצמיתות באופן הנקי והיעיל ביותר שיש.
במהלך הטיפול, קרן הלייזר מכוונת לפיגמנט הצבע ומפרקת את הפיגמנטים שבתוך הצבע לחלקיקים מזעריים (פוטותרמוליסיס) וחלקיקים אלו מסולקים באמצעות מערכות הניקוז של הגוף (פגוציטוזיס).
ניתן להסיר קעקועים מסוגים שונים: קעקועים מקצועיים, קעקועים חובבניים, קעקועים קוסמטיים (בעיקר איפור קבוע, סביב השפתיים או מסביב לעיניים) , קעקועים רפואיים (סימנים כתוצאה מהקרנות או מיקום קטתר), קעקועים טראומטיים (תוצאה של חדירת עצם זר,למשל). נדרשות כמויות שונות של טיפולים לכל אחד מאלו, כאשר לקעקוע מקצועי נדרשים בים 6-12 טיפולים.

תוצאות הסרת קעקועים
בתום סדרת הטיפולים הנדרשת העור אמור להתחדש ולהגיע למצב בו צומח עור חדש ובריא תחתיו. חשוב לדעת שלעיתים ייתכנו תופעות לוואי דוגמת כתמים ופיגמנטציה באיזור, אדמומיות ורגישות, הופעת כלי דם פתאומיים ולעיתים רחוקות גם צלקות. במקרים קיצוניים במיוחד- ייוותרו על העור עדויות דהויות לצבע.

מקור:  http://proportsia.co.il/?p=719

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה