יום שני, 11 באוגוסט 2014

העלמת נימים בלייזר

טיפול יחודי בשיטה חדשנית, בעלת אחוזי הצלחה גבוהים מתקרבים ל 100%, ללא הזרקות וללא ניתוחים, בנימים וורידים שגודלם עד 4 מ"מ.
בכל איזורי הגוף: רגליים,ידיים, פנים (קופרוז), אף, אוזניים ועוד.הגיל עושה את שלו ועם השנים הוורידים הופכים לבולטים ולמציקים. בעולם כיום כ-30-50% מהנשים וכ-20% מהגברים סובלים מבעיות של ורידים ונימים בולטים, בעיקר ברגליים ובפנים.
הגורמים להיווצרות הוורידים הם בדרך כלל תורשה, משקל עודף, עמידה ממושכת על הרגליים, הריון, עבודה פיזית מאומצת, גלולות למניעת הריון המכילות אסטרוגן, פציעות בגפיים התחתונות ועוד.
לעיתים לא מדובר אך ורק בבעיה אסתטית אלא בבעיה בעלת השלכות בריאותיות. אנו מטפלים בשיטה חדשנית, ללא הזרקות וללא ניתוחים, בוורידים שגודלם עד 4 מ"מ.
באמצעות מכשיר הלייזר המתקדם בעולם, קרן הלייזר נספגת בכלי הדם הקטנים וגורמת לחימום של כלי הדם ועל-ידי כך מעלימה את הווריד.
הטיפול הזה יעיל מאוד להעלמת רשתות נימים בולטות (ספיידרים), להעלמת נימים אדומים וכחולים כאחד. למעשה, אחרי הטיפול בלייזר, הנימים פשוט נספגים בתוך הגוף. לאחר שישה שבועות המטופל מגיע לבדיקה, ולעיתים יש צורך בטיפול נוסף.

3 יתרונות משמעותיים ב-Fotona לייזר:

אורך גל של 1064 ננומטר: הדרך הטובה ביותר ליירט נימי דם מתחת לעור. אורכי גל אחרים עשויים לעתים קרובות ליירט מלנין או פיגמנטים בעור ולחמם יתר על המידה את עור המטופל, דבר שמוכיח כי הטיפול איננו באמת יעיל כיוון שהלייזר איננו חודר כיאות את העור. כמובן שחימום יתר של העור עשוי אף לגרום לכוויות ובעיות נוספות.
הלייזר של ה-Fotona מונע בעיות אלו בעזרת אורך גל ארוך במיוחד המאתר את ההמוגלובין שמתחת לעור ומסוגל להתמודד עם נימים וורידים עבים במיוחד, בניגוד ללייזרים אחרים אשר לא משפיעים אפילו על נימים דקים במיוחד.
פטנט הקרן השטוחה: לייזר הפוטונה מספק הפצת חום שווה. לרוב הלייזרים בשוק ישנו פרופיל קרן לא חלק, המייצר חום רב במרכזו של כל פולס שנשלח וחום הרבה יותר חלש בקצוות. לייזרים שכאלו, עשויים לגרום בקלות לתוצאות לא מחמיאות ואף לכאבים וצלקות. הפוטונה משתמש בפטנט מוגן, המייצר קרן שטוחה המספקת חום שוב בכל נקודה ונקודה.
כיול עצמי: רוב הלייזרים מצריכים כיול מחדש לאחר 15-20 דקות של שימוש. מאחר ורוב המפעילים מעדיפים שלא לקחת הפסקה, אלא מעדיפים להסתפק בתוצאות יעילות פחות על מנת להביא את המטופלים לעוד ועוד מפגשים.
המערכת של הפוטונה, מכיילת את עצמה 5 פעמים בשניה(!). כל פולס שנשלח מהמכשיר הנו מדויק להפליא ומכויל על ידי שני חיישנים נפרדים המוודאים את שלמותו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה