יום שני, 11 באוגוסט 2014

טיפול בצלוליט

טיפול בטקסטורת הגוף - צלוליט ומיצוק העור

צלוליט הינו ביטוי צרפתי המתאר עור בעל מרקם גבשושי (בליטות וגומות) ובעל אי סדירות בצורת קליפת תפוז או מרקם גבינת קוטג'.  הצלוליט שכיח מאד בקרב נשים (75%- 90%) ויחסית נדיר אצל גברים, הוא לרוב לא מופיע בגיל צעיר אך השכיחות עולה עם הגיל. למרות זאת הוא מופיע גם אצל נשים רזות ולא רק אצל שמנות בעיקר משום שהופעתו אינה תלויה בנפח השומן התת עורי אלא בחולשת רצועות רקמת החיבור ואיבוד האלסטיות. באמריקן לייזר מאפשרים לכן להחליק את העור באזור העכוז, הירכיים, הבטן והזרועות, לשפר את מראה הצלוליט ולעיתים אף להעלימו כליל!
הצלוליט מופיע בעיקר בירכיים ובישבן ועשוי להופיע גם באזור נוספים - בטן וזרועות.

אופן הטיפול
 בטיפול בצלוליט נעשה שימוש  בטכנולוגיית (RF) הכוללת טיפול באמצעות זרמים חשמליים המועברים בתדרים של גלי רדיו. מדובר בשיטה שאינה פולשנית, נטולות כאבים ותופעות לוואי, כאשר מידת הצלחת הטיפול עומדת על כ- 90% מהמטופלות והחלקת העור צפויות להחזיק מעמד למשך שנה עד שנתיים.
גלי RF מכווצים את סיבי הקולגן הבונים את העור יוצר הידוק של העור (למעשה גורם ליצירת סיבי קולגן חדשים בעלי תכונת גמישות משופרת) לצד הרס של תאי השומן והפיכתם למדיום נוזלי המנוקז באמצעות מערכת הלימפה בתת העור.
לצד הטיפול בצלוליט אנו עושים שימוש בטכנולוגיית IR. השימוש באנרגיית אור אינפרא אדומה נעשה על מנת להדק את העור בעזרת חימום הרקמה התת - עורית המביא להתכווצות ולגירוי במטרה לחדש את התאים ובעיקרן לייצור תאי קולוגן חדשים. כיווץ התאים מוביל להידוק העור ולשיפור המראה. הטיפול משפר את המראה ומביא בין השאר לשיפור זרימת הדם בתת העור מחדשת את תכונות האלסטיות של העור ורצועות רקמת החיבור המעגנות את העור לשריר ומביא להידוק והחלקת העור (Skin tightening)

יתרונות הטיפול
 מהלך הטיפול אינו כואב ואינו כולל סיבוכים למעט אודם ובצקות העשויים להופיע במהלך הטיפול אך חולפים מעליהם תוך מספר שעות. מאחר וכאמור, לא ניתן להעלים צלוליט לחלוטין ולצמיתות, יש לחזור כל פרק זמן על סדרת הטיפולים על מנת לשמור על עור חלק. בנוסף, מומלץ להקפיד על תזונה תקינה ופעילות גופנית על מנת לשמור על המראה החלק של העור.

מקור: http://www.americanlaser.co.il/טיפול-בצלוליט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה